برای محاسبه هزینه‌ای که باید جهت نصب ایزوگام بپردازید، سه متغیر کلی وجود دارد. در ادامه به این عوامل و متغیرها که در محاسبه قیمت ایزوگام اثر دارند را بررسی می‌کنیم:

  1. مساحت سطح مورد نیاز برای ایزوگام
  2. نوع سطح( دیوار، بام، سرویس‌های بهداشتی، استخر، … )
  3. نوع و برند ایزوگام انتخابی

محاسبه هزینه و قیمت ایزوگام در تهران

مساحت سطح ایزوگام

اگر مساحت سطح مورد نظر شما بیش از ۵۰ متر مربع باشد، هزینه‌ی ایزوگام به طور مستقیم بر اساس مساحت محاسبه می‌شود. برای مثال هزینه‌ی ایزوگام سطح ۱۰۰ مترمربع دو برابر هزینه‌ی ۵۰ متر مربع خواهد بود. ولی در مساحت‌های کمتر از ۵۰ متر به دلیل هزینه‌های ثابت مثل رفت و آمد، انتقال تجهیزات، زمان‌های تلف شده و … هزینه به صورت توافقی محاسبه می‌گردد.

نکته‌ی دیگر در محاسبه‌ی مقدار ایزوگام مورد نیاز این است که در هنگام نصب ایزوگام، مقدار ایزوگام مورد نیاز حداکثر ۲۰ درصد بیش از مساحت ساختمان می‌باشد. به دلیل روی هم افتادگی لبه‌های ایزوگام و نیاز به مقداری ایزوگام بیشتر برای لبه‌های دیوارها، این عدد نیز می‌بایست در محاسبات در نظر گرفته شود.

نوع سطح جهت ایزوگام

نصب ایزوگام در سطوح افقی یا عمودی یا محل‌های کوچک با مسائل و دشواری‌های مختلفی روبرو است و بسته به شرایط محل نصب، هزینه‌ها مقداری متفاوت می‌باشند.

نوع و برند ایزوگام

ایزوگام در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود. ایزوگام تولیدی در شرکت‌های معتبر با هزینه‌ی بیشتر و ایزوگام‌های با کیفیت کمتر، با قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌شوند. به طور کلی قیمت ایزوگام برای سطح بام و مساحت‌های بالاتر از ۵۰ متر را به ازای هر متر مربع می‌توانید در صفحه‌ی قیمت ایزوگام ملاحظه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *