محاسبه قیمت ایزوگام وابسته به موارد و نکاتی است که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید

ایزوگام

۱- برند ایزوگام

بسته به اینکه چه برندی از ایزوگام را برای نصب انتخاب کنید، کیفیت و قیمت اولیه آن متفاوت است و بنابراین هزینه‌ی اصلی پرداختی برای نصب ایزوگام مربوط به برند و کیفیت ایزوگامی است که انتخاب می‌کنید. ایزوگام دولایه فویل‌دار با کیفیت بیشترین قیمت نصب ایزوگام را دارد و در عوض بیشترین کیفیت و طول عمر را نیز دارا می‌باشد.

۲- محل اجرای ایزوگام

اگر نصب ایزوگام در پشت بام صاف به انجام برسد، نصب آن ساده‌تر از حالتی است که روی دیوار یا روی بام شیب‌دار است. به همین دلیل محلی که ایزوگام در آن نصب می‌شود روی قیمت ایزوگام موثر است.

۳- شرایط محل نصب ایزوگام

اگر محلی که ایزوگام در آن نصب می‌شود دارای زیرسازی و کیفیت لازم نباشد، نصب آن ممکن است با مشکل مواجه شود و به همین دلیل لازم است تا قبل از نصب ایزوگام مراحل فنی برای زیرسازی آن به انجام برسد. در صورتی که سطح نصب ایزوگام نیازمند زیرسازی باشد، قیمت ایزوگام نیز افزایش پیدا می‌کند.

۴- موانع برای نصب ایزوگام

اگر سطحی که می‌خواهید ایزوگام در آن نصب شود، دارای ناصافی یا موانع زیاد باشد، نصب ایزوگام با مشکل مواجه می‌شود و زمان بیشتری نیاز دارد. در این صورت هم ممکن است مقداری هزینه‌ها افزایش پیدا کنند.

۵- نصب ایزوگام خرده

هنگامی که ایزوگام در محل‌هایی با مساحت کم نصب می‌شود، هزینه‌های اولیه پرسنل و تجهیزات در متراژ کمتری تقسیم می‌شود و بنابراین قیمتی که بابت نصب ایزوگام به ازای هر متر می‌پردازید مقداری بیش از هزینه‌های ایزوگام در متراژ بیشتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *