ایزوگام خود چسب یکی از محصولات جدید در صنعت ایزوگام است که برای عایق‌کاری دیوار، لبه‌های بام، گوشه‌ی دیوارها و محل‌هایی که نصب ایزوگام معمولی در آن‌ها مشکل است کاربرد دارد.

نصب ایزوگام خود چسب در مقایسه با ایزوگام معمولی آسان‌تر است زیرا برای نصب به شعله‌ی مستقیم نیاز ندارد و با استفاده از سشوار صنعتی می‌توان نصب آن را انجام داد.

ایزوگام

نصب ایزوگام معمولی به حرارت زیاد جهت ذوب شدن لایه‌ی قیر صنعتی یا طبیعی دارد ولی ایزوگام خود چسب با مقدار کمتری گرما به دمای مورد نیاز جهت چسبندگی لازم می‌رسد.

نصب ایزوگام خود چسب می‌تواند برای نصب روی دیوار به کار گرفته شود. برای انجام این کار لازم است تا سطح کار ابتدا با استفاده از پرایمر ایزوگام پوشانده شود و سپس لایه‌های ایزوگام خود چسب به آسانی روی سطح مورد نظر نصب می‌گردند. در هنگام نصب ایزوگام روی دیوار می‌بایست به این نکته توجه شود که نصب ایزوگام ۳۰ سانتی‌متر بالاتر از دیوار و روی سطح افقی ادامه پیدا کند تا از نفوذ آب به زیر ایزوگام دیوار جلوگیری شود.

ایزوگام خود چسب کار نصب ایزوگام در محل‌های زاویه‌دار و گوشه‌ی دیوارها را آسان‌تر می‌کند و می‌تواند در کنار ایزوگام معمولی برای عایق‌کاری بهتر و آسان‌تر مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از شرکت‌های شناخته شده که کار تولید ایزوگام خود چسب را به انجام می‌رساند، شرکت ایزوگام شرق می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *