ایزوگام به صورت معمول شکل زیبایی ندارد و برای پوشش برخی محل‌ها که در معرض دید است، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. به همین دلیل تولیدکنندگان ایزوگام برای رفع این مشکل انواع جدید ایزوگام را با طرح‌های مختلف و رنگ‌های متنوع تولید می‌کنند.

ایزوگام رنگی

معمولا ایزوگام طرح دار از نوع فویل‌دار و دولایه می‌باشد که دارای کیفیت خوب و عمر و دوام بالا می‌باشد. از ایزوگام طرح دار می‌توان برای پوشش دیوارها، استخرها و هر محلی که در معرض دید و در محل رفت و آمد است استفاده نمود.

ایزوگام طرح‌دار بسته به کارخانه‌های تولید کننده دارای تنوع رنگی و طرح‌های گوناگون است. برای مثال طرح‌های آجری، چمن، سنگ، اسفالت، چوب و رنگ‌های متنوع دیگر ممکن است توسط کارخانجات مختلف تولیدی ایزوگام قابل عرضه باشد.

طرح‌دار بودن ایزوگام قیمت آن را تا حدودی افزایش می‌دهد ولی در عوض با خرید ایزوگام طرح‌دار، نیاز به پوشش‌های اضافی دیگر برای زیباسازی نخواهد بود و از این جهت در هزینه‌های عایق‌کاری و زیبا سازی صرفه‌جویی خواهد شد.

فیلم بسته‌بندی ایزوگام طرح‌دار

قیمت و خرید و نصب ایزوگام طرح دار

برای دریافت قیمت ایزوگام طرح‌دار یا خرید و نصب ایزوگام طرح‌دار در تهران و مشاوره در خصوص انتخاب بهترین نوع ایزوگام، با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *